hétfő, augusztus 10, 2009

Hétvégén

Hunyadron voltunk. Menet szivárványt is láttunk, bár nem esett az eső. A lányok mondták is, hogy Isten ígéretének a jele, hogy nem lesz többet özönvíz. És elmondtunk  Isten Nóénak tett ígéretét az 1 Mózes 8, 22 szerint: Amíg a föld lesz, nem szűnik meg a vetés és az aratás, a nyár és a tél, a hideg és a meleg, a nappal és az éjszaka. 

Szombaton Józsi elment Kolozsvárra Dávid és Emese esküvőjére. Balázsnak hosszú lett volna az út, s mert még szopik nem akartam kihagyni egy napot, így erről lemaradtam. De hozott Józsi képeket  Enyedről, szeretnék egyszer eljutni oda is.  Aztán a menyasszonyi torta ráeső részét is elhozta, nagyon finom volt, és képeket. Tehát a gyerekekkel anyuéknál maradtam. Jól telt. Délután elmentem Anitával  hajat vágatni. Megtaláltam a fodrásznőmet, Hunyadon :D!  Aztán kimentünk anyuékkal az erdőbe egy rövid sétára és szedret is találtunk. Vasárnap délben  lementünk a mamámék közelében levő szép parkba.

S már jönni is kellett haza. Itt a dévai vár látszik messziről, most épp javítják, renoválják.
Szeretem a dombos, hegyes tájat.

1 megjegyzés:

Mi a te véleményed?