szerda, július 15, 2009

Titkoskönyv

Elolvasni kaptuk Miklya Luzsányi Mónika "Titkoskönyv"-ét. Kamaszoknak és szüleiknek is. Nagyon jó, izgalmas és tanulságos. KEPE adta ki 2000-ben, de újra kiadták tavaly is. De nem tudom honnan lehetne megvásárolni. Mert úgy gondolom érdemes. (Nem tudom, annak idején hogyan maradtam le erről a könyvről, talán mert akkor épp fiatal házasok voltunk.)

"-Szeretni? -tört fel belőle újra a zokogás -,hát hogy szeressem én ezek után Borát? Félek még ránézni is...

Franci megsimogatta Gica haját.

-Pedig neked kell megtenni, mert te vagy az erősebb.

-Erősebb? -meresztette nagyra szemeit Gica - Ugyan...

-Pedig te vagy az. Aki haragszik, az gyenge. Hiszen még az indulatain, önmagán sem tud uralkodni. Szeretned kell Borát, és a szeretet nem csak örömködés, hanem néha szenvedés is. Ha tényleg szereted Borát, ha tényleg a barátodnak tartod, akkor most megszenvedsz érte. Azért, hogy később újra barátok lehessetek... és, hogy változzon egy kicsit."

2 megjegyzés:

  1. az egyetemen egyik tanarnom is azt mondta, hogy ha meg akarjuk mutatni, hogy erosek vagyunk, akkor nem haragszunk meg, nem engedjuk meg a masiknak hogy elrontsa a napunkat..

    VálaszTörlés
  2. :) ugy szerettem ezt a konyvet :) Hat igen, en is mar ovoneni voltam, mikor ezt a konyvet vasaroltam.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?