szerda, július 15, 2009

Kajás bejegyzés

Tegnap jött meg a heti zöldség és gyümölcs az ASATtól. 

Ezért ma főztem. Zöldpaszulylevest, de közben eltettem 3 üveggel télire. Remélem jó lesz, mert ezelőtt 8 évvel még próbáloztam vele és akkor elromlott a befőtt. Azóta csak a fagyasztóba tettem paszulyt. Most is tettem paszulyt a fagyasztóba is, de a fagyasztóm kicsi, üvegem viszont van nagyon sok, ezért most újra próbálkoztam a befőzéssel.

Aztán készítettem karfiolt tojással és petrezselyemmel.

És lecsót, de most ahogy mama mondta a hétvégén, makarónival és padlizsánnal. Plusz tojás, mert az nem maradhat el, ha akarom, hogy a lányok is megegyék. Amúgy én krumplisan készítem, padlizsán nélkül. 

Tehát holnap nem kell főznöm. :)

Nagyon meleg van, itt a kánikulla tegnap óta. Már azt hittem ezen a nyáron elmarad, mert ami eddig volt, az inkább azokat igazolta, akik azt mondják nincs globális felmelegedés. És állítólag a hideg időjárás is kora ősszel fog ránköszönteni. Majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?