péntek, július 24, 2009

Nálunk most

felfordulás van. A kisfürdőben csempéztetünk. Fárasztó a járkálás, megfelelő csempe, padló, kagyló, szekrény keresése, találása... Jövő hétre a konyhába van beterveze hasonló felfordulás. Ma és holnap ki kell ürítsük a konyhát... És aztán elmegyünk 'világgá' ... Mikor hazajövünk is szaladhatnékom lesz, mert nem lesznek még felszerelve a kagylók, konyhát vissza kell költöztetni stb.

Az este már olyan fáradt voltam, hogy elaludtam a gyerekekkel. De hajnali négykor felébredtem a nagy melegtől, s mivel magam mögött tudtam 5-6 óra alvást (mostanában annyit aludtam éjjelente) nem tudtam visszaaludni. Kiültem a konyhába olvasni (s közben lekvárt kavargatni), mert lemaradtam ennek a könyvnek a felolvasásáról - mikor Csenge született és Anita a héten kiolvasta magának, nagyon tetszett neki, az este erről mesélt nekem. Így én is kiolvastam ma Lakner Artúr: Édes mostoha (Napsugár és holdsugár, 2005) könyvét. Tényleg  nagyon szép történet és tanulságos is, nekem is tetszett.

Jégországban a Szeretet hozza el a tavaszt. Mit tesz az előítélet és mit a szeretet? Egy árván maradt kislány új anyukát kap.

5 megjegyzés:

  1. probaltam olvasni az "Insemnari" de blokal le.

    VálaszTörlés
  2. Hát, ez tényleg szörnyű! Naponta hívogat engem is hülyeségekkel a mester. Olyan dolgokkal, amiket már a szájába rágtam...

    Minden együttérzésem! :o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.

    Iri, nem tudom, miért nem megy, publikus, tehát kellene lássad, próbáld esetleg más böngészővel.

    VálaszTörlés
  4. :) en is el szeretnem olvasni :)

    VálaszTörlés
  5. Kölcsönadom, gyere fel érte.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?