vasárnap, június 14, 2009

Játék: 7 infó rólam

Evódia kért, hogy osszak meg 7 infót magamról (most néztem utánna: 7 titkos dolgot magamról), amiről még enm írtam a blogon. Titkos dolgokat nem tudok megosztani. De megpróbálok olyan infókat írni, amiről még nem írtam itt.

1. Nehéz befejeznem amit elkezdtem.

2. Néha gondoltam már arra, milyen jó lenne egy könyvtárban dolgozni, sok könyv között sokat olvasni.

3. Szeretem a magányt. Ha nem sikerül egyedül lennem akkor nehéznek érzem az élet és valószínű nehéz ilyekor elviselni engem.

4. Rossz beteg vagyok, kicsi a tűrőképességem.

5. A kapcsoaltok kezdeményezése nem erősségem, az ápolásuk se könnyű. 

6. Azt hiszem még mindig zárkózott vagyok.

7. Nem szeretem a továbbküldős dolgokat, tehát nem is küldöm őket tovább. Igaz volt már egy-két kivétel. És volt, hogy hasznosnak találtam, igaz nagyon ritkán, az így kapott információt.

Most ezek jutottak eszembe.

Aki olvas és szeretne beszállni a játékba, szívesen olvasok rólatok. 

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy meosztottad velünk.

    VálaszTörlés
  2. A 4-es pont kivételével én is írhattam volna ;) Milyen jó ez a net, hogy ilyen embereket ismerhetek meg...

    VálaszTörlés
  3. Néha belenézek a blogodba, szerintem nagyon kedves. Nem tudom hogy bukkantam rá, de listán vagy.
    Esztergomban élek, 5 gyerekem van és szintén baptista gyülekezetbe járok. Kati

    VálaszTörlés
  4. én is köszönöm.
    a 2-es és a magány feltételezett titok volt előttem:)

    VálaszTörlés
  5. Üdvözöllek, Kati! Szép családod van! Te írsz-e blogot? Szívesen olvasnám, mert biztos szép és mozgalmas életetek van.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?