szombat, június 20, 2009

Csenge-száj

1.) Lefekvéshez készülünk, Csenge még a szülők ágyán húzza az időt. Apa ráparancsol :
- Csenge, keresd meg a helyed !
Csenge elkezdi tapogatni az ágyat :
- Itt nincs... itt sincs...

2.) Anya el van menve vásárolni, Csenge kunyerálni kezd :
- Apa, ehetek karamellát ?
- Nem tudom mennyi édességet ettél már ma, meg kell majd kérdezzük anyát.
Épp nyílik az ajtó, jön be anya. Csenge :
- Anya ! Anya !!!
Anya :
- Igen ?
Csenge :
- Apa, anya azt mondta, hogy igen !

9 megjegyzés:

  1. De aranyos!! Kulonleges ember lesz ebbol a lanybol, van humora az elethez :) zerge

    VálaszTörlés
  2. na, régen nem olvastam ilyen extra humorú gyerekszájat!!!:)köszi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy lejegyezted. :)

    Sokszor megnevettet ez a lány.

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jó volt, főleg így éjfél körül... de egyáltalán!

    VálaszTörlés
  5. :) Hat jot nevettem, eppen vizsgara keszulodes elott :) Koszike. Tudtam, hogy Csenge tud ilyeneket mondani, de hogy ennyira agyal... hat no. Anikora emlekeztet, nalunk o volt az aki mindig talalt valami ilyen jo mondandot, mar kicsi koraban. :)

    VálaszTörlés
  6. Kazmerra emlekeztet egy kepregenybol. Sose hittem volna, hogy egy kis gyereknek tenyleg ilyen eszjarasa legyen :)

    'Csongor

    VálaszTörlés
  7. Tetszik nekem ez a kis csaj :) Orulok hogy van neked egy Csenged:)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?