péntek, május 22, 2009

Meleg van,

bent 26 fok, a légkondi elromlott s várni kell a javításra. Végre Csenge is kéri, hogy menjünk már ki a parkba.

Örülök a friss gyümölcsöknek, zöldeknek.

Balázsnak ma levágtam a haját. Ez már a második hajvágás, először (már vagy 2-3 hónapja) csak épp a nagyon hosszú hajtincseket vágtam le, mert össze-vissza állt, de most géppel, 12mm-re. Egész szép fiús fejecskéje van. Eddig a parkban sokszor mondták róla, hogy lány, pedig fiúsan öltöztetem. Azért vágtam le a haját, mert izzadt. Nem is tudom, egyesek miért mondják, hogy nem jó levágni a baba haját 1 éves korig. Nekünk ez így jó most. Amúgy itt nálunk a férfiak nagyon jól megértik egymást és összetartanak. A fiú ha az apját látja máris ölébe kéri magát, nem tudom hogy tud olyan ellenállhatatlan lenni. Nagyon szeretik egymást. És a nagy mintha kitalálná a kicsi gondolatait. Pl. a múlt este azt mondta nekem, hogy Balázs értésére adta, hogy fürdeni akar, kézzel, tekintettel. Én nagyon élvezem őket. S arra a következtetésre jutottam, hogy érdekes az, ahogy a gyerekek sorban szép lassan de biztosan változtatnak bennünket (hogy nem mondjam megnevelnek, mert sokat kell még mi is tanuljunk). És jó ez így.

2 megjegyzés:

  1. Miert nem uzentel Klarinak a kondirol, ha nincs garancio alatt - szivesen ranezek mi lehetne a baja :)

    VálaszTörlés
  2. Nem jutott eszembe, hogy te értesz hozzá. Köszi szépen.
    Még vagy tíz napig garanciában van, de nincs megfelelő hűtőfolyadéka a cégnek, arra várunk. Reméljük, jövő héten megjavítják.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?