kedd, május 12, 2009

Eljutottam végre

én is ebben a tanévben először Anitához az iskolába. Beszélgettem is kicsit a tanító nénivel. Anita szeret villamosozni. A iskolatáskája viszont nagyon nehéz egy elsősnek. Még nekem is, pedig én rendszeresen hátizsákkal járok. 

Más: Balázsnak kibújt az első foga lent. Még nem láttam, de éreztem. Valószínű igaza volt Beának, mikor legutóbb találkoztunk, bár akkor én nem láttam - éreztem semmit. Semmiképpen nem engedi, hogy megnézzem, lássam a kis fogacskát Balázs. 

A gyerekek jobban vannak. Én vagyok álmos.

Ja, és ma jól rámijesztett egy egér vagy valami hasonló. A fürdőben kapart, a kád alatt. Remélem nem sikerül kibújnia. Egy-két csempét le kellett venni nem olyan rég, mert folyt a kád alatt a víz, és csak úgy betömte az ember a csempék helyét (mert úgyis ki kell cserélni a kádat)... Egyszer már jött be egér a fürdőből a házba, mikor a fűtésrendszert újjítottuk. Azért remélem, utolsó alkalom is volt... Ha mégis sikerül betörnie, remélem megtalálja a diót az üveg alatt...

2 megjegyzés:

  1. vagy vmi ragasztós módszer is jó az egérfogásra :) ilyen élményünk nekünk is volt húsvétkor a perecseni lakásunkba.

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem nekünk is újra lesz, mert az egér kirágta magát a kád alól...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?