szerda, május 27, 2009

apróságok

Ma elmentem a gyerekkel baba-mama klubba. Balázzsal most voltam először. Hordozókendő bemutató volt. Így én is vittem kendőt. Balázs aludt egyet a hátamon, mert épp a délutáni alvás ideje volt neki.

Csenge ma nagyon nyafogós volt. Keresem az okát... illetve azt, hogy lehetne ezt elhagyni, mert néha nagyon zavar. Amúgy aranyos. Nagyon szereti Balázst. De már két nap egymás után felébresztette Balázst amikor ő felébredt a délutáni alvásból. Egyszerűen kimászik a hordózóból és odagurul Balázs mellé, átöleli és ez elég, hogy a kicsi felébredjen. Mondtam neki, ne még ébressze fel. Mire ő: Segítettem Balázsnak felébredni, mert egyedül nem tud. Reggel is ha elébb ébred mint a kicsi és ha résen vagyok és nem egedem, hogy felébressze megkérdezi nem tudom hányszor: felébredt Balázs? aki már csak ezért fel kell ébredjen.
Aztán csak tegnap, a blúza alá betett egy kis plüss macit és mutatta: itt a hasamban a baba. Kedvenc még a plüssállatok hordokéndőbe (egy hosszabb sálam) hordása.

Anita ma megvált még egy fogától.
Mikor a kicsik alusznak néha nagyon jókat játszik magában.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a nagylányod,ahogy a babák elé tette a könyveket!
    Reni is elég sokat nyűgölődik mostanában,nem tudom mi miatt.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?