csütörtök, április 09, 2009

Olyan Kedvesek Vagytok!

Köszönöm szépen. Nem is gondoltam volna... vagyis, nem azért írtam tegnap a kocsiról, hogy kocsit kérjek, s máris kettőt ajáltatok. Azt hiszem kivételesen nagyon jó dolgom van :).

Nekem öröm az, hogy apukám megjavította a babakocsit. Ma már azzal voltam kint, Balázs jót aludt benne. De azért vigyázni fogok, hogy lehetőleg csak egy gyereket tegyek a kocsiba...

S mivel mindig kell történjen valami, a fülfájás, ami szombat éjjel megtámadta a jobb fülem tegnap a bal fülemhez költözött... Ebben az a jó, hogy kevesebbet eszek.

Aztán lassan megértettem, hogy Balázs már kevesebb nappali alvással is beéri, próbálok ehhez alkalmazkodni... S vigyáznom kell, mert hamar fordul, csak a kiságy biztonságos és a föld, amikor Csenge alszik.

Egy másik jó dolog, hogy vakáció van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?