szerda, április 08, 2009

apróságok

- Sikerült tönkretenni a babakocsit. Az egyik kereke felmondta a szolgálatot. Nem is csodálom, már a negyedik gyereket szolgálja. S párszor már beleültettem Csengét és Balázst is együtt. Erről eszembe jut, hogy a tavaly egy anyuka akinek két kislánya van 22 hónap különbséggel, azt mondta, hogy ők sok kocsit tönkretettek. Azt hiszem kezdem érteni... Még nem tudom, meg lehet-e javítani a mi régi de eddig jól bevált kocsinkat (egyszer már kiesett az egyik kereke, mikor Csenge kicsi volt... :D) vagy veszünk egy másikat, újat vagy használtat. Biztonság kedvéért, az újat már kinéztem a neten.

- Van itt két nadrág, amelynek lyukas lett a térde. Eddig csak nagyon ritkán volt szükség foltozásra, de most egyszerre két nadrág vár... Most mondjam, hogy nem üljenek, térdeljenek a földre? Inkább megtanulok nadrágot foltozni... úgy, hogy szép legyen... itthonra jó lesz.

- Még mindig sok a vasalatlan. És nem sikerült elpakolni a kinőtt ruhákat és a télieket... Ha egész nap nem kapcsolom be a számítógépet, akkor se haladok valami gyorsan a dolgommal, csak valamivel több mesét tanulok meg fejből és gyakrabban kell felidéznem gyerekkori emlékeimet, mert Csenge kéri: anya mesélj, mikor te kicsi voltál, Pirikéset... 

- Nem találtam szombaton, mikor vásárolni voltunk vékony ruhát, cipőt, már ami tetszedjen, mert még nem szedték elő a vékony dolgokat, majd húsvét után... akkor is, ha nyári meleg van odakint délben... 

- Ritkán hallgatok rádiót... de  a múlt nap a helyi adóban, a szegedi Cora reklámozott... Nahát... talán érdemes a határ másik oldalán vásárolni?...

6 megjegyzés:

  1. szerintem ha szétnézel a magyar Mo-n lévő multicégek oldalain, akkor összehasonlíthatod az árakat, hogy megéri-e átjönni.Bár ami nagyon akciós nagyobb dolog , annak érdemes utána érdeklődni, hogy van-e, mert vagy már nincs, vagy még nincs vagy elfogyott.

    VálaszTörlés
  2. Zsoka, beszelj anyuval es nezd meg a Patrike meg ott van nalluk, ha kell vidd el azt. En nagyon szerettem. Lehet meg kell kicsit olajozni a kerekeit, meg ott ahol csukodik, de mikor eljottunk meg kituno allapotba volt es azota senki se hasznalta.

    VálaszTörlés
  3. Ha ha Pirikeset ...hahaha...mit meselsz neki??? Oh mamam...regi szep idok

    VálaszTörlés
  4. Nekem már négy babakocsim van itthon, egyiknek a kereke tört ki-amit nagyon sajnálok, mert az volt a legjobb mind közül-van egy ami szinte irányithatatlan, van egy ami hatalmas ,oriási kerekekkel, és van egy 1000fotintos, amit a börzén vettünk, ez picike. Voltam én is nyári gyerekruhákat nézni, de itt se túl olcsó a kinálat, igy én megmaradok a két hét múlva rendezett bababörzén, s ott egy egész nyárra való jó kis dolgot megvásárolok fillérekért, ahol rengeteg a választék, s alig használtak, nekem ez vált be.

    VálaszTörlés
  5. Sajnos itt nincs bababörze...

    Van egy jó piac, csak sajnos oda nem jutottam el mióta megvan Csenge...

    Elővettem a kicsiknek, ami maradt Aniától. Csak Anitának kellen egy pár új cucc. Megvárjuk, míg előkerlnek a raktárakból.

    VálaszTörlés
  6. Lídia, kölcsönadom Áron piros kocsiját! De felhívlak...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?