péntek, március 13, 2009

Közben ezt is elolvastam

Polcz Alaine: Asszony a fronton, Jelenkor kiadó, 2005

Első Polcz Alaine könyvem, amit elolvastam.

Kétszeresen szomorú.

Gondolatok a könyv nyomán: második világháború... valamikor azt mondták, hogy ilyesmi nem ismétlődhet meg... pedig ha jól utánna nézünk, kisebb mérteben többször is... hogy vége az antiszemitizmusnak... hm... mintha az emberiség nem tudna tanulni a múltból... akik akkor voltak gyerekek, lassan elmennek közülünk... már emlék sem lesz mi visszatartson... 

3 megjegyzés:

  1. Nem ide illik,de hol veszed a kenyérnek való lisztet?

    VálaszTörlés
  2. Nem baj.
    Fehér lisztet az üzletből, és teljeskiőrlésüt először 'natur' termékeket áruló üzletben (nem bio de van ott mindenféle, gyógynövények, étrendkiegészítők, kozmetikumok, különféle gabonalisztek), vettem árpa és rozslisztet is. Aztán itt közel hozzánk a piacon felfedeztem egy bácsit aki az üzletihez képest félárba árul otthon őrölt teljeskiörlésű lisztet, mostanában tőle veszek, de csak búzalisztet. A fehérlisztből is megvan a kedvenc. Mindig vegyítem, két rész fehér, egy rész teljeskiörlésű, esetleg még kevesebb az utóbbiból. És egy kis búzakorpát is teszek bele, a korpa miatt kicsit több víz kell, úgy vettem észre. Magyarországon azt hiszem sokkal nagyobb a választék, mint itt.
    Kell próbálgatni. Volt, hogy nem nőtt fel jól a kenyér, vagy felnőtt, aztán beesett...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a gyors válaszod.Körülnézek itthon,aztán majd ha megyünk Magyarba,ott is.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?