szombat, március 14, 2009

Az úgy szokott lenni,

hogy a legérdekesebb pillanatokkor nincs velünk a fényképezőgép vagy épp nincs ki fényképezzen. Mint pl. ma délben, mikor a kiserdőben mi négyen a 'nagyok' lipinkáztunk. Egyik oldalt Csenge és én, a másikon Anita és Józsi. Hát nagyon jó volt. Erről marad csak az emlék. Most is mosolyra áll a szám... hogy nézhettünk ki?! Én akkor is jót nevettem, és újra kicsit gyerek lettem.

Aztán délután, mikor kint már sötétedett elvették a villanyt, legalább fél órára... Mint a régi időkben, mikor gyerek voltam. És elővettük a szép gyergyatartót és gyergyákat amit L&'Zs hozott nekünk ajándékba. Hát olyan gyönyörű volt! Le akartuk fényképezni, de épp kifogyott az aku a fényképezőgépből, s aztán megadták a villanyt. Így erről sem lett kép, csak a szép emlék. 

Szép nap volt a mai!

2 megjegyzés:

  1. Tudod, sokszor azok az élmények maradnak felejthetetlenek, amikről nincsenek fényképeink...Szép hetet nektek!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?