kedd, március 03, 2009

Hát... jót nevettem

az este itt magamban ezen a blogbejegyzésen. Talán mert már kétszer túléltünk ilyen időszakot, s még van két hetünk, s újra meg kell bírkóznunk vele.
Nevettem a leírt helyzeteken, az emlékeimen, amelyek eszembe jutottak, s nevettem magamon. Néha nem könnyű túlélni a kétségbeejtő helyzeteket. Jó ha van humorérzék, amivel nem bővölködök. Csak a harmadik gyereknél jöttem rá, hogy a kétségbeejtő pillanatokban jó kicsit kivülről szemlélni a helyzetet, nevetni egyet és nekifogni feltörölni a vízet, összeseperni a cukorot, puszit és simogatást adni a kis nyafizónak aki az idegeinkre megy s nem írom le, hogy legszívesebben mit csinálnánk vele, stb. Mert az élet szép, ha szépen élünk.

Hát legyen itt egy kis ízelítő vagy emlékeztető abból, amit itt olvastam.

Mindaz, amit nem tudsz addig, amíg nincs egy 6-12 hónapos csemetéd:

- a törlőkendő pont akkor fogy ki, amikor a babád nyakig kakis,...
- napi négyszer átöltöztetni nem is sok
- az egész szobát betakaró játszószőnyeg is kicsi
- a hányás mindig a kimenőbe felöltöztetés és az autós hordozóba betevés UTÁN következik
- ha eddig nem volt kutyád, most van. 2 méternél nem távolodik el jobban és
még a WC-re is követ négykézláb
- a baba nem nyeli le a szájában lévő falatot, mielőtt veled szemben ülve
eltüsszenti magát
- igenis meg lehet enni egy 3 fogásos vacsorát 4, 5 perc alatt

1 megjegyzés:

  1. Ha ha jo.....en ezt atirhatnam milyen az ha ikreid vannak ebben a korban......hahahaha:) meg jo hogy anna kidejen sokat videoztam. Annak idejen nem tunt olyan erdekesnek mint most evek utan vissza nezve. vajon miert??
    Oh lehet mert akkoriba ejszakanent keveset aludtam :)
    Patrik nagyon mondja hogy vannak amiket be KELL kuldjunk a TV tarsasagnak mert meg nyerhetunk vele LOL

    NAGYON JO A KEP. aranyosak ugy egymas mellett......gyermeki nyugalom.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?