szombat, március 07, 2009

Ez a nap

azért más, mint az elmúlt legalább 150, mert már lassan fél éve először jártam más üzletben is, mint a Novtim és a közeli könyvesbolt.
Igaz csak fél órára, de befutottunk a Praktikerbe kádat, csempét nézni (azt hiszem hiába), Balázs a hordozókendőben. Aztán egy 5 percre az Euro-ba is bementem, aztán a Kápába is... Jól esett, igaz sehol sem időzhettem kedvemre, de ennyi is jó volt.
De, nem jött, hogy higgyek annak amit látok, éspedig milyen drágák a gyerekcuccok. Igaz, már rég nem vásároltam (ezért épp itt az ideje). Megnéztem mennyi egy kis fiús bőrcipőcske, 'csak' 150 ron. Valószínű velem van a baj, kicsit hosszú volt a kimaradás... Amúgy egy kis piros bársonynadrágért 80 ront fizettünk és nem volt választási lehetőség szín és model tekintetében. Ezt csak azért írom ide le magamnak, hogy legyen majd ősszel mihez hasonlítsam az árakat, mert ezzel a válsággal nem lehet tudni, még majd örülni fogok, hogy most tavasszal milyen olcsón vásároltam. Amúgy most találtam a neten olcsóbban nadrágot, több színben, igaz legalább 3 hét a házhozszállítás plusz a szállítási díj, ami nagyobb rendelés esetén nem sok. De akkor nem hazai terméket vásárolok, bár amit most vettünk sem hazai, hanem lengyel (most néztem meg).
Aztán az is van, hogy a lányok nem egyformán nőnek, ezért kellett most vásárolnunk. Amúgy szeretek a gyerekeknek vásárolni. Magamnak már sokkal kevésbé, főleg most, hogy nem megy a fogyás sehogy sem, pedig muszáj lesz, mert nem akarom a ruhatáram teljesen felújjítani.

5 megjegyzés:

  1. Sajnos, nálunk is drága a gyerekholmi. Én most félcipőt keresek a lányaimnak, szinte minden évben kettősével kell vásároljak, mert egyformán nőnek. Mintha ikrek lennének:). Ritka, amikor a kicsi "örökölhet" valamit.

    VálaszTörlés
  2. Szia, ugyan nem ismerjuk egymast szemelyesen, de szoktalak benneteket olvasgatni.. ajanlom neked a Flavia piacot, nemet uj gyerek ruhak vannak, jo arban.

    VálaszTörlés
  3. Szia, Edina! Tudok a Flaviáról, csak nehezen jutok el oda, egyelőre míg ilyen kicsik a gyerekek, talán ha melegebb lesz... most Balázs még csak szopik, tehát nem hiányozhatok sokat itthonról.
    :)

    VálaszTörlés
  4. :) A Leonardorol hallottam, hogy nagy arleszallitas volt es hogy olcson vettek a szulok gyerekcipoket

    VálaszTörlés
  5. Hát itt is elég drágák a kisruhák, de itt legalább van választék, és sokszor egy egy szezon végén leárazzák a ruhadarabokat én ilyenkor szoktam vásárolni. Amúgy játszóruhát vagy bababörzén, vagy bababizományi boltban vásárolok. Ott nincs ilyesmi?

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?