hétfő, március 09, 2009

Ma elvittük

Balázst csípő-ellenőrzésre. Jól van. És nagyon jól viselte magát, egy hangja sem volt.

Aztán úgy emlékszem, itt még nem írtam azt, hogy úgy egy hónapja már, hogy a lányok külön-külön (egyenként és nem ugyanazon a napon) megkérdeztek, hogy mikor lesz még bébink, Csenge szerint Balázsnak is kell testvér, mintha ők nem azok lennének :D. Hát... találunk itt helyet még egy matracnak, kettőnek is, nem gond... Olyan aranyosak! Amúgy érdekes, hogy egy-egy nő olyan határozottan tudja egy vagy két, esetleg három gyerek után, hogy ebből ennyi elég, eddig és ne tovább. Tőlem is kérdezték már, nem csak azt, hogy ez most véletlen volt, de azt is, hogy azért most már elég, úgy-e megállunk. Mi ez? Kína? Nem, még nem, mert ott már kettő túl sok... Nekem jelenleg még nincs ilyen határozott elég érzésem. Persze nem tartom kizártnak, hogy lesz, de most így nagyon jó.

Ma, az orvostól hazafele gyalog jöttem, mert szép napos idő volt. És egy elég forgalmas utcán tőlem úgy 1 méterre láttam egy pocot! Még jó, hogy időben elbújt egy lyukban és nem én kellett elszaladjak! Kérem ez eu...

2 megjegyzés:

  1. Pfujjj pocok..utalom oket. Ha ha nekunk meg cicank lett..a hazba!!!! Nekem aki mindeg azt mondtam ez SOHA...nem hiaba monjdak sose mond soha.....de egy anya nehezen tud a gyermekei konnyei es erzelmei elol elzarni magat...az biztos ezt sose gondoltam magamrol hogy erre kepes leszek.
    Na ez van.

    VálaszTörlés
  2. Hany gyerek ?? JO kerdes.....kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond..amikor pellenkazni kellett oket azt hittem az az idoszak a legkoltsegesebb.....az volt a legolcsobb idoszak :D

    Az ikrek utan en is azt mondtam koszonom szepen eleg volt...harom tobb mint a tervezett...tul teljesitettunk....viszont a harom valamit megvaltoztatt....meg persze ahogy a fiuk nottek es tudtam normalisan aludni mar nem volt olyan elkepzelhetetlen hogy lehetne meg egy...ketto.

    Viszont feleloseg, mert a mai vilagban kepes kell legyel megadni nekik, MINDNEK EGYFORMAN ugyan azt. Ahogy nonek mind tobbe es tobbe kerulnek. HA azt akarod hogy a gyermekeid tudjank par extra dolgot az mind kiadas.....nekem a szulok nem fizettek es nem tanitattak semmire.....en szeretnem ha a fiaim kiprobalhatnak a tehetsegeiket....honnan tudom milyen adotsagokkal latta Isten oket el ha sose probalkozhatnak.....ahogy hogy azok a felnottek lehesenek akiknek Isten teremtette oket, mint szulo feleoseggel tartozom hogy igen is kibonthassak az adotsagaikat...es az mind mind sokba kerul.

    Szerintem nem csak arro lvan szo hanyat szeretnek EN hanem figyelnem kell Istenre...hogy neki mi a velemenye errol.

    Mennem kell mert a fiamnak kell ez a gep..utovegre ez az o gepe...ja kiadasokrol beszeltunk....

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?