szerda, február 04, 2009

ma

reggel elmentünk Balázzsal oltásra. Klári feljött vigyázni a lányokra, így nem kellett őket is magunkkal vinni.

Balázs 4 és fél hónapos. 7900 g, 64 cm, fejkörfogat 43,5 cm, mellkörfogat 43 cm. Rendben van. Oltást is kapott. Csípőellenőrzésre is el kell mennünk.

Aztán tegnap és ma megnéztem két filmet, az "Egy magyar nábob" és "Kárpáthy Zoltán"-t.

Annak idején nagyon tetszett ez a két Jókai regény (melyik nem tetszett?!), ezeket legalább kétszer elolvastam. A filmek eszembe jutatták a cselekményt.

Visszanézve sajnálom, hogy nem vezettem olvasmánynaplót. Sokat olvastam, de el is felejtettem. Pár éve kezdtem el feljegyezni a könyvek címét, amelyeket elolvasok, aztán írtam is magamnak pár sort a könyvről, arról, ami nekem eszembe jutott az olvasás nyomán. Aztán meg ide jegyezgettem fel olvasmányaim. Csak ide nem sokat írok róluk és az én gondolataimról, lehet érdekes lenni újra tollat fogni...

3 megjegyzés:

Mi a te véleményed?