csütörtök, január 01, 2009

"én nem"

Kedd este fürdésre készültünk vacsora után. A lányok néha a babáikat is beviszik magukkal fürdeni, de ezt előre megbeszéljük vagy legalább szólnak előre. Mert úgy szokott lenni, hogy először beteszem Balázst s mellé jön Csenge, aztán kiveszem Balázst beszáll Anita, mert két gyerek elég egyszerre a kádban, főleg, hogy Balázs még nem ül. S nem szeretem ha a babát is beteszik míg Balázs a kádban van.
Anita szólt nekem, hogy Csenge bepottyantotta Máriát (baba neve) a vízbe. De nem volt energiám erre is reagálni. Aztán mikor már vittem Balázst a kádban, kérdezte Józsi a lányoktól, hogy "ki dobta a babát a vízbe?", úgyanis a lányoknak két egyforma babájuk van.
A: Én nem.
Cs: Én nem.
Összedugtuk a fejünket a kedvessel, hogy akkor hát a lányok hazudnak, átvernek bennünket...
Végül kiderült:
Cs: Én dobtam a babát a vízbe. Hazudtam. Többet nem hazudok.
Érdekes, pedig nem emlékszem, hogy leckét adtam volna Csengének a hazugságról. De úgy látszik tudja mi az. És nem könnyű kideríteni az igazságot, ha mind a két gyerek tagad s én a szülő a fáradságtól alig állok a lábamon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?