szerda, január 21, 2009

Ma reggel

végre nem 6.30 -kor ébredttek a kicsik!
"Reggel van? Felébredt Balázs?"- kérdésekkel ébred mostanában Csenge.
Épp elmentek a nagyok, mikor a kicsik felébredtek. Kicsit ültünk még pizsamában, örültünk egymásnak. Csenge ölelte, puszilta Balázst: "Nagyon szeretlek. Leszel a feleségem, Balázs?" -kérdezte tőle.

Aztán mesékben van olyan, hogy "megkéri a kezét". S egyszer mondtam Csengének, hogy Apa is megkérte Anya kezét. "És te odaadtad?" -kérdezte. Ő ezt szó szerint értette, s nagyon tiltakozott a válasz ellen.
Ma mellettem volt a konyhában, mikor az ebédet készítettem. Megkérdezte: "Apa nagyon szeret téged?" Mondtam, hogy igen. "Megkérte a kezedet?" Igen, válaszoltam. "És odaadtad?"- faggatott. Igen, mondtam. "Nem, neki van más keze." Nehéz ezt megérteni. Miért kell Apának az én kezem, mikor neki is kettő van?

10 megjegyzés:

  1. na, ezen nagyot derültem ma reggel:D

    VálaszTörlés
  2. ja hat szerintem, vegig kell mutatni neki a ritualet, hogy megertse, hogy a kezkeres abban all, hogy esetleg gyurut huznak a megkert szemely kezere, es hogy megigerik egymasnak, hogy ferj feleseg lesznek, stb... :) Kis Csenge... :)

    VálaszTörlés
  3. na ez jól megnevettetett :)))

    VálaszTörlés
  4. Ha ha ez jo, szeretem a gyerekek erdeklodeset es ertelmetleneget keverve.Jot nevettem rajta.Majd haza jon az apja es megkerdezi tolle hol van az a kez amit anya neked adott???
    Meg kicsi de adjal neki meg 2 evet es erteni fogja a kezkeres miertjet.

    Gyerekszaj :)

    VálaszTörlés
  5. :))de édes!és olyan logikust kérdezett,nemde:)?

    VálaszTörlés
  6. :), igen. És úgy általában is sokat kérdez, mindent amit nem ért.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?