kedd, december 09, 2008

Változtatások

Ezen a román nyelvű oldalon olvasgattam. Arról, hogy nem épp jó gondolat gyönyörű gyermekeink képeit kitenni nyilvános helyekre a neten, mert mások felhasználhatják egyéb célokra stb.
Azton gondolkoztam, hogy tegyem jelszóval hozzáférhetővé a blogomat, ami most nyilvános, vagy nézzem át és töröljem a képek nagy részét. Egyelőre az utóbbi mellett döntöttem, néhány bejegyzést teljesen töröltem, hisz kép nélkül nem sok értelme volt. (De előtte elmentettem a blogot, úgy magamnak, mert azért nekem tetszett a sok képpel.) Szóval ezentúl nem sok képet teszek ki rólunk vagy nem olyan sokat mint eddig. Azért még írogatok és fotozóm továbbra is. Hát csak ennyit akartam most mondani.

4 megjegyzés:

  1. Pontosan ezen a blogon olvastam először erről, csak itt:
    http://viatalatara.wordpress.com/2008/11/04/mai-bine-nu-3/
    Elgondolkodtató!

    VálaszTörlés
  2. en mar reg emlitettem neked egyszer es mindeg csodalkoztam hogy milyen batran kitettel kepeket a gyerekerol, de nem csak te hanem otthon ugy altalaban es tudtam hog yazert mert talan nem halljatok es latjatok hogy milyen csunyan vissza elnek vele.....sajnos. Vannak beteg elmeju emberek, nem olvastam a roman cikket (nekem a roman kezd kimondottan nehezen ertheto lenni) de sok mindenrol informalva vagyok. CSak feloltozott kepeke lehet kitenni nyilvanosagra.....mert sajnos minden jonak van rosz valtozata is, akkik erre hajtanak. Ugyelj a gyerekeidre, csak ennyi, nem csak a netten hanem ugy altalaban, fell kell oket vilagositani koran hogy tudjak hogy vedekezzenek.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?