szombat, december 06, 2008

Temesvár, séta a központban.

Szombat. Itthon vagyunk együtt. De jó lene még valami amitől más lenne a nap, mint a többi hétköznap. A borús, esős, csepegős idő ellenére felkerekedtünk és elmentünk a központba. Nekem nagyon jót tett a kis séta, a lányoknak is tetszett. Fotózgattam, mert örültem, hogy mást is látok mint negyedünk tömbházait, parkját. Vannak szép épületek a központban. Most virgácsárusok és karácsonyi bódék sorakoztak a sétálón.





Az "Alba Iulia" (Gyulafehérvár) utcán.

A Szabadság-tér
Az autó felé. De nehéz lehet Balázs, hogy hárman kell toljuk!

Csenge, aki minden kimenés séta ellen tiltakozni szokott míg itthon van és készülünk, este pizsamában is azt mondogatta, még menjünk a központba. Lehet a kürtős kalács miatt, amit a központban vásároltunk s mire hazaértünk mind megettük?

4 megjegyzés:

  1. Szép városban laktok. Az én lányaim is szeretnek sétálni, a szabadban lenni.

    VálaszTörlés
  2. Hmmm, kurtos kalacs. Yummy.
    Ahogy neztem a kepeket annyira feltunt es nem tetszik hogy a belvaros tele van azokkal a bodekkal. Mintha nem belvaros hanem piac lenne.

    VálaszTörlés
  3. :0 szoval kivonult a kis csalad :)

    VálaszTörlés
  4. A sok bódé azért an most ott, mert karácsonyi vásár van, a kürtőst is olyan bódénál árulják, de a bódé előtt sütik. Lehet vásárolni mindenfélét, ádesságet, játékot, kézműves dolgokat, ételt (kolbász s egyebek), italt... Pár éve így van erre felénk karácsony és húsvét körül.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?