péntek, december 05, 2008

Legkedvesebb

időtöltésem az olvasás. Nem voltam az utazásért s nem igazán értettem hogy egyesek miért szeretnek annyit utazni, hisz az fárasztó... Jó, azért a Retyezátba szeretnék újra és újra eljutni... mert az valami rendkívüli élmény. Aztán most hogy J. Rennesben volt nézelődtem én is a Google Earth-on, csak úgy. És sok szépet láttam. És arra is gondoltam, jó lenne élőben is látni, érezni, ott lenni. Hát így. Most már szeretnék utazni is...
S most karácsony közeledtével az az ének jutott eszembe, amit nagypénteken szoktak énekelni:

Már én utaztam nem egy
Szép tartomány terén
És némely bérctetőről
A völgybe néztem én,
De egy halom sem vonta
A szívem úgy oda,
Mint az a domb, amelynek a neve Golgotha,
Mint az a bomb, amelynek a neve Golgotha!

Nem díszlik hótetővel
Büszkén fehők felé,
Nem nyúlik az magasra
A csillagok elé
És mégis semmi bércen
Nem voltam én soha,
Olyan közel az éghez, mint rajtad Golgotha!
Olyan közel az éghez, mint rajtad Golgotha!

... még van 6 versszaka, magamban dúdolgatom.

legyen mikulásos jó reggeletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?