szerda, december 10, 2008

Olvasgatok...

Caroll Lewis: Alice csodaországban
Azt hittem hú de milyen jó gyerekkönyv. Valószínű az. Gyerekeknek íródott. Gyerekként kellett volna elolvassam. Lehet, hogy most egyéb okok miatt nem volt a hangulatom sem megfelelő. Amúgy nem bánom, hogy elolvastam... csak mást vártam. Valahogy úgy jártam ezzel a könyvel is, mint Kobak könyvével, amit a kisgyerekek nagyon szeretnek, de a felnőttek nem látják mi értelme van...

Most akadtam rá Hervay Gizella: Kobak könyve letölthető változatára itt, képekkel. Anita nagyon szerette egy időben ezt a könyvet. Csenge is kért már belőle felolvasást.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm ,hogy kitetted Kobak linkjét!Én nagyon szerettem gyerekkoromban(könyv nincs meg),és remélem Renáta is szeretni fogja!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?