csütörtök, december 04, 2008

Egy kis derű

Reggel. Pizsamában. Csenge észrevette, hogy Anita lábán nincs zokni (Csenge zoknival is alszik, mert éjjel inkább ki- mint betakarva alszik, Anitának ha felkel szoktam mondani, húzzon zoknit, hogy ne fázzon meg a lába). Erre elkezdi mondani:
Anitának nincs zoknija, megfázik a lába.
Anitának van zoknija, nem fázik a lába.
Az első mondat inkább megállapítás volt, de a másodikat már mint verssor mondta, azt hiszem a "a bundának nincs gallérja" vagy nem is tudom mihez hasonlóan. Mostanában sokat beszél rímben, akkor is ha nincs értelme, érezzük a ritmust és a rímet. Ma verset kért tőlem. Amiket tudtam már megtanítottam neki, most fogok keresni a neten újakat, én is megtanulom, s mondom majd neki. Néha kéri: anya, mondjunk verset.

Más: Micimackó nálunk: Csenge: Zsebibaba, Anya: Kanga, Apa: Róbert Gida, Balázs: Füles, Anita: Malacka. Ez Csenge szereposztása. S néha így beszél, mesél rólunk, így szólít bennünket.

4 megjegyzés:

  1. :) szuper :) en ki vagyok Micimackoban?

    VálaszTörlés
  2. :), nem tudom, kérdezd meg Csengét.

    VálaszTörlés
  3. Jó kis ötletei vannak Cengének... élvezem, hogy egy ilyen kis csöpség ennyire eltud játszadozni a szavakkal :) és még élvezi is :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?