csütörtök, november 13, 2008

Nem akármilyen nap ez a mai,

mert ma volt először olyan házi feladat, hogy "olvasás". Eddig csak írás volt és rajzolás. Hogy mit kell olvasni?
a m
m a
a m a
m a m a
De ez már olvasás! Tízszer kellett elolvasni a leckét.
Magyarból a A és M betűt tanulták eddig.
Matematikából a 6-ost írják már.
De azt hiszem Anitának túl lassú ez a tempó. Aki a házi feladaton kívül is ír, gyakorolja a tanultakat, az piros pontot kap. Hát Anita már írt a tanító néninek 7-est, 8-ast, 9-est is, sőt 28-ast is. S az írásfüzetbe z, i, F, K betűket is rajzol.
Vajon unatkozik az iskolában? Pedig nem tanítottam itthon írni előre, de az igaz, hogy számolni tud, 3-at, 4-et még a nyáron ki tudott vonni és hozzá tudott adni bármilyen háromjegyű számhoz fejben. Amúgy nem is gyakoroltattam ezt vele, féltem unni fogja a mateket, így nem is tudom mit tud még kiszámolni fejben. Lehet érdekes lenne utánnajárni. S a szorzás is megy neki a kisebb számokkal. Azt hiszem két éve volt, amikor olyan nagy érdeklődést mutatott a 7-es és 8-as szorzótábla iránt, de nem csak addig, hogy 7x10, hanem ahogy ő mondta: "tizennyolc hét az mennyi?".

1 megjegyzés:

  1. Erre én nem is gondoltam, hogy unhatja magát a gyerek az órán, ha már több mindent tud előre.
    Eduról tudom, hogy már olvasott amikor ment iskolába és most másodikba már osztályelső, de hogy unta vagy nem unta az órákat - háááááááááát, azt nem tudom.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?