csütörtök, november 20, 2008

Balázs 2 hónapos

Tegnap volt Balázs 2 hónapos. Reggel elmentünk oltásra, meg is mérték: 59 cm, 6300 g, fejkörfogat (vagy hogy mondják magyarul) 41 cm, D vitamint továbbra sem kap.
Sokat fejlődött. Mosolyog, gőgicsél, szereti amikor Józsi énekel neki, ha sapit kap, tudja kimegyünk és örül, este ha levetkeztetem, tudja fürdés következik, annak is örül, szereti a vízben. Nem nagyon szeret hason lenni. Bár fel tudja emelni a fejét amikor hason van, előfordul, hogy nem teszi ezt, csak sír ha a hasára teszem. Azért minden nap alszik kicsit hason. Nem mondanám róla, hogy sírós baba, bár ha ébren van nem szeret egyedül lenni. Figyelmesen körbenéz akárhova viszem. Amikor nem tetszik neki egyedül, akkor először akár néhány percig is csak halkan sír vagy inkább panaszkodik, nagyon aranyos olyankor is.
Nagyon szeretjük és örülünk, hogy van nekünk.

5 megjegyzés:

  1. "szereti amikor Józsi énekel neki"
    Vigyazzatok, meg elkenyeztetitek mint annak idejen engem edesapam :) Nem is szandekoztam elaludni enek nelkul... aztan mar csak a radio mentett a helyzeten valamennyire :D

    VálaszTörlés
  2. Boldog hófordulót Balázsnak,hogy megnőtt,már több,mint 6 kiló??

    VálaszTörlés
  3. annyira édes!!! elhiszem, hogy örültök neki!:) küldök neki egy halom puszit!:))

    VálaszTörlés
  4. nagyon aranyos kisfiu!Puszild meg helyettem is:))

    VálaszTörlés
  5. Puszilom :)

    Csongi, remélem, nem jutunk oda :). Nagyon szeretem nézni és hagyni, hogy apa és fia együtt legyenek, remélem nemsokára együtt rugják a labdát :D

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?