hétfő, november 17, 2008

Az elmúlt napokban, hetekben

annyi elszomorító hírt hallottam.
A legtöbb arról, hogy ennek is annak is dagantot fedeztek fel... de más is...
Nagy tatám sincs a legjobban.
Advent közeleg... el ne felejtsem, hogy nem kisgyermeket várok... és nem csak most...

Annyi mindent szeretnék... Olvasni sokat... Elrendezni ezt is, azt is...
... mostanában több helyen is láttam milyen gyorsan jön a baj... milyen is ez az élet... minden örömbe keveredik bánat is...

Eszembe jutott: "elrendeltetett, hogy az emberek egyszer meghaljanak, azután pedig ítélet következik" (Zsid. 9:27). Ennek a fényében megkopik sok csábító csillogás.

1 megjegyzés:

  1. Megertem amit mondasz, benne vagyunk, atmentunk egyik masikon. A jo az hogynem vagyunk egyedul es VALAKINEK faj ami nekunk faj es pont ezert bekotozz, gyogyit hogy ne fajjon.
    Hamar jon a baj?? rengeteg ilyenben vagyunk benne egesz kozelrol. Tavaly dec 7 ota minden napot maskepp ertekelek, az elet egy pillanat csak nem ertjuk meg addig amig nem otthon erint, mert talan massokal elofordul de nem en, nem mi......pedig csak ido kerdese mikor epp nallunk, mikor epp mi.Amit megtanultam hogy amikro baj van ELOSZOR Istenhez kell fordulni segitsegert , nem pedig minden mas utan kapdosni es utanna Istenhez kialtani.
    A kereszteny ember keresztenysege a bajban lathato meg valosagban. Amikor minden jo konnyu hinni, remelni, bizni, amikor hiaba imadkozol es nem jon valasz akkor hinni...ez az az ido amikor megismered ha engeded Istent egy olyan kozelsegben ahogy azelott soha, mert o kozel van a megsebzettekhez. Szeretem OT.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?