hétfő, október 06, 2008

Tegnap


délelőtt csak Balázzsal voltam itthon, csend volt. Reméltem, hogy aludni fog, de szinte végig ébren volt. Ezért öltöztetőbabásat játszottam vele. Felpróbáltuk az ünneplőruhánkat. :D KöszönjükPiri! Egész vagány kissrác lett Balázsbabából.
Kedveseim nem maradtak az istentisztelet utáni közös ebéden. Csengének túl fárasztó lett volna. Nekem is jól esett kicsit együtt lenni délben. Délután hálaadó ünnep volt. Este a "konyhások" küldtek nekem (nekünk, mert olyan sok volt) a közös ebédből. Nem tudom kik olvasnak közülük, de üzenem, hogy nagyon finom volt, köszönöm, köszönjük szépen! Ügyesek vagytok!
Balázs reggeli programja úgy látszik egy jó alvás a hajnali szopi után. Ez nagyon jó, fel tudok kelni, mikor Anita készül iskolába. Most még Csenge is alszik, mert éjjel elég aktiv volt. Így hát gyorsan pötyögtem pár sort, mert ritkán van nyugodt percem.
Szép napot, hetet mindőtöknek!

6 megjegyzés:

  1. Nahát...itt annyira hasonlít rád! És vagányul néz ki, ez nem vitás.:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is hasonlit rad :)

    VálaszTörlés
  3. de aranyos kisemberke:))

    VálaszTörlés
  4. hát alig ismertem rá,olyan nagyos lett;aranyosak vagytok:)))
    és tetszett az előző vers:)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?