csütörtök, október 02, 2008

Olvastam,

egy anyuka írta, akinek 4 gyermeke van, hogy náluk a vacsora és fektetés kb. 2 órát tart (este 7-9) és mégse elég.
Nekünk 3 gyerekkel is kell ennyi idő, néha több is.
Este 7 körül van a vacsora, vagy legkésőbb 8-kor. Aztán esti tisztálkodás, pizsamázás, mesék... és 9 óra elmúlik mire a gyerkek elalszanak, ki előbb, ki később. Megtörténik, hogy én alszom el előbb. A szoptatás, a mesék olyan jó altatók!
Azért ha nő egy kicsit Balázs, azt hiszem, újra megiszok egy kávét minden délelőtt. Mert az este is úgy elaltattam a lányokat, hogy reggel 5-kor ébredtem. Balázs már ki volt éhezve.
Hát így élünk.

2 megjegyzés:

  1. Azért vedd figyelembe, hogy ezek nem békebeli idők...:)) Én sokszor még állva is aludtam, de tényleg, ha fél percem is volt csak, már dőltem el, ahova csak tudtam...Csak röpke két év kb., aztán aludhatsz te is nyugodtan.:)

    VálaszTörlés
  2. Probalok belegondolni, hogy nalunk mennyi idobe telt a vacsora, lefektetes, de nem emlekszem. Arra viszont igen, hogy ha kertuk, anyu meg katonakat is keszitett nekunk, szoval biztos nem felora volt az egesz.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?