szerda, október 01, 2008

Az este

nem kellett mesét mondani villanyoltás után, mert mesélt Csenge, míg el nem aludt.
Élvezet hallgatni, ahogy mindenfélét összemesél, ahogy párbeszészed folyatanak a mese szereplői.
Közben Józsi lement a szomszédba, kifizetni a közköltséget. Persze Csenge megkérdezte, hogy hova megy és amikor visszajött, kijelentette:
-Apa kifizette a közköltséget. Reggel megkóstoljuk.
Mert ő mostanában mindig csak enne:
-Anya adjál valamit!
És ez a "valami" valami édesség kell legyen.

Aztán, bár Csenge szobatiszta lett és nem kell neki pellenka, 7-10 napban egyszer előfordul, hogy éjszaka vagy nem szól vagy mi nem halljuk meg és eláztatja az agyneműt. A matrac le van védve. De éjszaka pizsamát, ágyneműt kell cserélni. S reggel mind kicsit kábábbak vagyunk mint máskor. Ilyen volt ez a reggel is. De azért Anita időben beért az iskolába, mert az ébresztő előtt már felébredt. Csenge viszont most reggeli után újra alszik.

4 megjegyzés:

  1. nahát,ez a Csenge...aranyos!:))

    VálaszTörlés
  2. Hát Csenge meg Krisztina nagyon hasonlítanak. Krisztina is mindent magyaráz, hogy ki hová megy, mit csinált ott, este is magyarázgat a kiságyban a macinak és Majának a méhecskének, aki tulajdonképpen darázs, de mindegy. Krisztinának is folyton kell "vaami" édesség csak egy dolog hibázik: a szobatisztaság. De remélem anyuka megoldja ezt a problémát amíg nála lesz.

    VálaszTörlés
  3. :) ugy hianyoztok nekem. Ma kicsit fejfajosan jottem haza, feltem nehogy valami virus vagy megfazas usse fel a fejet nalam, be is vettem egy paracetamolt es bebujtam, pedig ma Anita- Csenge - Balazs- Lidia latogatni mentem volna ovi utan. Na de holnap eldol, es akkor penteken ha nincs semmi gond, akkor meglatogatlak. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?