hétfő, szeptember 15, 2008

Szeptember 15.

Elkelne egy derűs bejegyzés e jeles nap tiszteletére. De nem vagyok derűs jókedvemben.

Anita elsős lett.
Reggel elindult az apukájával az iskolába.

Ma csak egy bő órát voltak az iskolában. Holnap viszont már reggel 8-tól délig. 12 gyerek van az osztályában, 6 lány és 6 fiú. Megkapták a matek, környezetismeret és román tankönyveket, a magyart majd valamikor a héten.


Délután megvolt az első szülői értekezlet is. Kaptunk listát is arról mit kell venni-vinni.

Örülok, hogy kevesen vannak az osztályban. A tanító néni is tetszik. Remélem tetszeni fog neki is az iskola és elboldogulunk a leckékkel Csenge és Balázs mellett.

8 megjegyzés:

  1. Én is 12 fős osztályban végeztem az 1-4-et, és óriási előny. Sokkal jobban foglalkoztak velünk, mint bármilyen más osztályban.

    Biztos nagoyn ügyes lesz Anita'
    El is felejtettem emgkérdezni tőle, milyen volt.. :( na legközelebb, amikor találozunk.

    VálaszTörlés
  2. Innen már nincs visszaút...:) nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
  3. Micimackós iskolatáska:)
    Mi is 12en voltunk V-VIII-ban.

    VálaszTörlés
  4. Milyen furcsa, hogy ilyen nagy lányod van, már iskolás... Nagy lépés ez egy kisember életében, még sokszor a szülők életében is...

    Amúgy nekem furcsa, hogy mostanában milyen kislétszámú osztályok vannak. Mi 32-en voltunk annak idején az esőben és 28-an végeztük el a VIII osztályt, még a liciben is 25-en voltunk...

    VálaszTörlés
  5. Édesek az elsősök! Szerintem Anita élvezni fogja a sulit. Megtanul olvasni, ami nagy ajándék lesz számára.

    VálaszTörlés
  6. ugyes kis iskolasz lesz.Es meglatod azt az oromet amikor majd mondja: anyuka kitudom olvasni, nezd:.........

    VálaszTörlés
  7. Már én is várom, hogy egeydül olvasson, mert ne győzünk olvasni neki...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?