hétfő, szeptember 15, 2008

Süss fel Nap

Olyan hirtelen jött az ősz! Ma már bent is lement 23,5 fokra a hőmérséklet. S egész nap esőre állt és esett is. Nem is voltunk kint Csengével. A gond az, hogy annyira dagadtak a lábaim, hogy a nyáron vásárolt szandán kívül semmi nem jön a lábamra. Erre tegnap jöttem rá, amikor megpróbáltam felhúzni a Csengével is hordott másodkezű nagy, bő cipőt, s hát nem fért bele a lábam. S holnapután be kell menjek a kórházba. Hátha addig kisüt a nap. Amúgy felpróbáltam a Józsi cipőjét, cseppet sem bő, csak kicsit hosszú az én lábamra. Venni már nem veszek magamnak cipőt, mert nincs kedvem utánna járni s nem is tartom érdemesnek 1-2 vagy hány napért. Szabad nekem szandával járni esős hideg őszi napon is. Még jó, hogy van szandám.

5 megjegyzés:

  1. Vigyázz,nehogy felfázz!!!
    Kislányodnak(vagyis nagylányodnak) jó iskolakezdést!!

    VálaszTörlés
  2. Én is így jártam mikor babát vártam :) akkora teniszcipőt vettem magamnak, hogy nemrég mikor a kezembe akadt csak csodálkoztam, hogy ekkora lábam volt. De jól eltettem, hátha a másodikkal az én lábamra sem jön majd fel... minden terhességgel nagyobb lesz a lábam, mert annak nem örülnék, így is nagyobb min. fél számmal, mint terhesség előtt.
    Ja és nálunk most 21,2 fok van a lakásban úgy, hogy megy a melegítő.

    VálaszTörlés
  3. én is azt akartam mondani, nehogy megfázz az esős időben. Inkább vásároljon más, te meg póckold fel a lábad és dirigálj :D

    VálaszTörlés
  4. Csak ez a Csenge, ha elérhető közelségben vagyok, nem mozdul ki nélkülem, inkább bent ül a házban. De ma mikor Csenge ébren volt, esett az eső, így bent maradtunk.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?