csütörtök, szeptember 25, 2008

Kellemes meglepetés volt

nekem Csenge, amikor hazajöttem a kórházból. Előtte sokáig beteg volt, lefogyott, épp elkezdett jobban enni, amikor bementem a kórházba. És hát olyan jó színben találtam itthon, hogy öröm volt ránézni. Ki van kerekedve. Még jobban néz ki, mint mielőtt beteg lett volna. S mennyit tanult! Anyutól éneket, mondókát, verset. Öröm hallgatni. Mielőtt mesélne, verset mondana megkérdezi: kinek énekelek vagy kinek mesélek? És vajon kinek? Nekem? Nem! Csakis Balázsnak! :)
Ma megpróbált ő is szopizni, de már nem tud, és nem is kell neki. De korábbi egyezségünk szerint, felajánlottam neki, és ő is nagyon akart. Ezzel ez a dolog le van zárva. Örülök neki.
Balázzsal nagyon gyengéden bánik, megpuszilja a kezét, odasimul hozzá, de csak nagyon gyengéden.
Ma együtt reggeleiztünk szinte végig, ami nagyon jól esett neki. Nem mondja, hogy hiányol, de örül, ha foglalkozom vele és igyekszem, ahogy lehet, hogy ne legyen féltékeny.
Nagyon hálás vagyok Csengéért, életkedve, derűje üdítően hat mindőnkre.

5 megjegyzés:

  1. Hála Istennek!!!
    Balázs meg gyönyörű!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Aranyos Csenge és tényleg jól néz ki, nem is látszik, hogy beteg volt. Remélem egyszer sikerül találkozzunk úgy, hogy Krisztina meg Csenge együtt játszhassanak :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, Csengét ismerve az játék és veszekedés lesz együtt, nálunk ez így működik.
    Remélem Krisztina se hagyja magát, mert Csenge megtanult boldogulni Anitával.

    VálaszTörlés
  4. Épp tegnap volt nálunk az egyik barátnőm a kisfiával és Krisztina csendben végígaszisztálta ahogy Richi kirámolja a játékdobozát, szóval lehet, hogy jól ellesznek Csengével, mert Krisztina nem igen szól közbe :)
    Már csak azért is lennék kiváncsi, hogy mit csinálnának ketten, mert ők egykorúak és lányok és ilyennel még nem találkoztunk. A gyerekek akikkel találkozik vagy nagyobbak vagy kissebbek vagy fiúk.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?