vasárnap, augusztus 24, 2008

Péntek estétől ma reggelig

nem volt internetünk. Így hát olvastam.

Papp Józsefné: Nyílt titok, BMA, 2007
Életrajz, tapasztalatok (80 év nem kis idő). Hit, szolgálat, család. Érdekes.
Nem mindegy, hogyan élünk gyermekeink előtt.
"...az Urat félő asszony dícséretre méltó." Példabeszédek 31-ből.

Aztán (ha már nem tudtam blogot olvasni, írni) a Magyar Elektronikus Könyvtár oldaláról oldaláról olvastam el Jane Austen: A klastrom titkát. (Köszi Márta!)

Nagyjából kész a kórházi csomagom. Csütörtökön Klári kiment a lányokkal a parkba, így nyugodtam össze tudtam csomagolni. Még hiányzott ez-az, azt pénteken, szombaton megvettem. Következik, hogy betegyem őket a csomagba. De azért még egy hétig szeretnék itthon maradni. A hasam nehéz és nagyon dagad főleg a kezem. Sokat is iszom, mert szomjas vagyok, izzadok, nekem mindig melegem van itthon. Amúgy belülről egyre erősebb a rugdalózás.

Megjelent a piacon a hazai szőlő (itt a rékási), van ami nagyon finom édes. Nagyon szeretik a lányok is.

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nincs sok hátra,nagyon izgatott lehetsz,újból átélni a szülés,születés csodáját,alig várom,hogy hazatérj gyermekeddel és beszámolj!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?