kedd, június 17, 2008

Nem véletlen

Jegyezd meg jól, nem te döntöttél, hogy megszüless vagy sem,
Az élet titka Isten szent joga.
Jegyezd meg jól, Isten döntött úgy, hogy megszüless és élj,
Az élet titka Ő csak Ő maga.

Nem véletlen, hogy megszülettél, nem véletlen szeszélye.
Teljesen mindegy az, hogy, milyen a hajad, szemed színe,
Te az Istennek egy csodálatos alkotása vagy.
Egyetlen vagy, az aki vagy és ahogy vagy.
Az Övé vagy.

Jegyezd meg jól, nincsen senki más ki úgy gondolkodik
és úgy is érez, mint ahogyan te.
Jegyezd meg jól, senki más nem látja pont úgy az eget,
olyan szép kéknek, ahogy látod te.

Nem véletlen, hogy megszülettél...

Jegyezd meg jól, nincsen másnak olyan arca és szeme
e nagy világon, mint a tied.
Jegyezd meg jól, lehetsz dúsgazdag vagy éppen semmid sincs,
az élet mit kaptál sokkal, nagyobb kincs.

Nem véletlen, hogy megszülettél...

Ez a dal lett a kedvencem tegnap óta. A "Kicsi vagyok" sorozat általam eddig nem hallott kazettájáról. Nem tudom hányszor újrahallgattam.
Ezt mindegyik gyerekemnek tudnia kell!
Anita kérdezte régen, hogy ő hol volt amikor az esküvőnk volt. Mit mondhattam? Isten tervében. S megelégedett ezzel a válasszal :). Kell ennél több?

3 megjegyzés:

  1. ez nekem is kedvenc énekem, már jó ideje:)
    Udvarhelyen az imaházba járó gyerekek (klubosok is), mind tudták...

    Nagyon szépek a lányaid abban a ruhában:)

    VálaszTörlés
  2. de jo, nekem is kell majd a zenes verzioja is :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?