kedd, június 17, 2008

"Mennyből az angyal"

Előkerült egy könyv a karácsonyi történetről, sok színes képpel. Csengének nagyon tetszett. Az utolsó oldalon gyerekek énekelnek kottás lapokról betlehem körül. Mivel minden képnél mesélni kellett, gondoltam, itt azt mondom és mondtam is, hogy a gyerekek énekelnek: Mennyből az angyal... és elénekeltem 3 versszakot is az énekből. Csengének nagyon tetszett, többször is el kellett énekelni. Este Józsival is énekelte, aztán énekeltük együtt, s még villanyoltás után is párszor, már Csenge is bele-bele kapcsolódik, teljes szívvel énekli, nem tehető az én hangom az övéhez, de ez nem számít.
S hogy június közepén ne csak karácsonyi ének legyen, ma kaptuk meg a csomagot Kanadából. A lányok fel is próbálták amit ők kaptak. Köszönjük nagyon szépen!
Józsi azt mondta: ez menyegzői ruha. Hát remélem lesz. De szerintem más alkalomkor is felvehetik.
Csengének amúgy a bébiruhák tetszettek. Mi lesz ha előszedem nemsokára a bébiruhákat? Csenge boldog lesz, ide-oda hurcolássza majd őket. Annak idején Anita is szerette hajtogatni, segíteni nekem.

3 megjegyzés:

Mi a te véleményed?