csütörtök, március 27, 2008

Tegnapelőtt reggel

ha nem láttam volna a virágzó fákat, bokrokat, a fűben az ilbolyát, pitypangot, százszorszépet, azt hittem volna, hogy tél van. Most is hodeg van, de nem épp annyira és kicsit előbújt a nap is. Ha telünk nem igazán volt, tavaszunk van. Nem tudom, de az utúbbi években, minden februar 2-án meglátta a medve az árnyékát, és olyan csalókás tavaszunk volt.

Anita még tegnap is lázas volt. Ma eddig még nem. Keveset eszik, a sok gyógyszer miatt.

Megnéztem a napokban a Hiúság vásárát és a Kockán nyert szerelmet. Egyelőre vége a filmezésnek. Itt vár pár könyv átolvasásra, dolgoztokat megírásra. Szombaton is kell menni suliba, aztán jönnek a vizsgák. Remélem a tavasz is megjön, úgy igazából.

1 megjegyzés:

  1. A Kockán nyert szerelem nagyon jó film ... de régen láttam, megnézném újra.
    Amúgy sok erőt a sulis teendőidhez, tudom, nem könnyű, tavaly épp abban a cipőben jártam amelyikben te most.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?