hétfő, március 24, 2008

Elmúlt

az ünnep.
Na, nem egész nyomtalanul. De azért nem olyan volt, mint vártam.
Itt maradt a színes tojás. Azt hiszem nagyobb élmény elkészíteni őket, mint megenni. Itthon voltunk, így nem volt locsolkodás. Hogy őszinte legyek, én nem is szeretem. De ez is egy szokás. Én jól megvagyok nélüle.

Megvan a pénteki vérvétel eredménye. Magas a koleszterinszintem. Mikor Csengével voltam terhes, akkor is nagy volt. Akkor azt mondták, ez nem gond terhesség alatt. Szülés után viszont nem vettem a fáradságot megszúratni magam. Most újra nagy vagy még mindig nagy. Na, ki kell várnom a terhesség végét, persze addig sem árt kicsit jobban figyelni, mit és mennyit eszek. Azért is, mert szépen növögetek.

Anita még mindig be-belázasodik. Imádkozunk, hogy Csengi ne betegjen le.

Olvastam egy cikket az írás gyógyító hatásáról. Igaz a blog nem lehet olyan mint egy füzetnapló, de akkor is jó dolog.

2 megjegyzés:

  1. gyógyulást Anitának, nektek pedig védelmet! a bajok jönnek-mennek, kívánom, hogy Jézus által mind eltűnjenek!!!
    ja, és az írás gyógyító hatását én is tapasztalom néha:)

    VálaszTörlés
  2. én is gyógyulást kivánok Anitának;
    az Úr hordozzon titeket az Ő gondviselő, oltalmazó kegyelmében!!!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?