szerda, február 06, 2008

Tehát,

letettem arról az álmomról, hogy ezen a tavaszon, vagy legkésőbb nyárára ismét csinos legyek. De jővő nyárára igenis csinos akarok lenni. És a kávéiszogatást is azért hagytam abba, mert kaptunk egy senkiseláttamég kis szekrényest (remélem egyszerre csak egyet). Ez nagyon komoly dolog. És nagyon örülünk neki. Egyelőre főleg az én életem változott meg, de nem bánom. És azt sem, hogy nem lesz nagyon könnyű (kérlek, ilyeneket ne írjatok, modjatok!!!), már alig várom, hogy lássam, de az még odébb van, ami nem is baj. Akkor legalább Csenge nem akar majd minden "babát" a parkból, utcáról hazahozni, legalábbis remélem. Anita szerint viszont még így se lesz elég testvére. Tudják-e a mai gyerekek mi az elég?
Hát leírtam, mert már nem nagyon fér belém az öröm, kivéve amikor nem vagyok a legjobb formában, de ez ezzel jár, és hamar elmúlik. Meg már találgatjátok is. Így meg legalább tudjátok miért, kiért imádkozzatok, ha ránk gondoltok. Majd meglátom én is milyen az, ha egyik kicsi másik pici, de már kaptam biztatást, hogy túlélhető. Én is így gondoltam.
:)

21 megjegyzés:

  1. Csodálatos hír, nagyon örülök! Olyan fantasztikus anyuka vagy, hogy biztos menni fog az "egyik kicsi, másik pici" verzió is. Imádkozom értetek!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálunk! Már egy ideje sejtem, egy-két elejtett szóból...:)

    VálaszTörlés
  3. Nahááát! Gratulálunk!
    Most már igazán én is akarok babás lenni, mindenki kismama körülöttem, csak én nem :(
    És dejó, hogy nem kell visszamenj dolgozni. Csinos meg majd leszel ezután, ne aggódj.
    Azért valljátok be, hogy a kisfiúra utaztok :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.

    Renának: már el van döntve mi lesz :), de erről egyszer régebben írtam itt:
    http://szekrenyeslidia.blogspot.com/2007/03/lnyokrt.html
    és ezt most is így gondolom.

    VálaszTörlés
  5. Még mindig Renának: két lány után nem is tudom mit kezdenék egy fiúval... de ha kell biztos belejövök.

    VálaszTörlés
  6. mi is nagyon orulunk a hirnek es imadkozunk ertetek, itt az egesz nagy csalad es mindenki nagyon nagyon orul a kis senkiselattameg Szekrenyes babanak!

    VálaszTörlés
  7. Márciusban, amikor írtad a lányokról szóló bejegyzést én még nem blogoztam így nem olvashattam, de most bepótoltam és elolvastam és egyetértek. Hajrá lányok!

    VálaszTörlés
  8. orulok nektek, na de ezt mar szemelyesen is elmondtam :) puszikalnam mar elore a meg senki nemlatta Szekrenyes lanykat/fiucskat/gyerekeket :) tudom, nem akarsz ikreket,de nekem akkor is tetszik az otlet, ha tudom, hogy nehez is :)

    VálaszTörlés
  9. én is gratulálok!!

    VálaszTörlés
  10. Én is örülök veled,"áldott vagy te az asszonyok között"...Az Úr ad hozzá erőt is, türelmet is...és sok-sok örömet:)))

    VálaszTörlés
  11. :) jól hangzik az "egyik kicsi, másik pici":). De van nektek egy nagylány is már:)
    Na, Marika(es a többiek), megtudtad, hogy mi az a jó hír, amiről írtam a blogban a múltkor:)

    VálaszTörlés
  12. Gratulalok. A legjobban en varom az elso ultrahangod eredmenyet. Zsoka edes tudod minden eselyed megvan az ikrekre.De barmi legyen/legyenek....legyenek egeszsegesek. Az hogy nem konnyu azt mar reg tudod, utovegre ha a gyerek neveles konnyu lenne nem a vajudassal kezdodne.
    Puszika nektek. Csenge dragam....lehet nehez lesz neki osztozni, mert altalaban a nagyon anyas gyerekek sokkal feltekenyebbek.
    Isten ovjon teged, benneteket.

    mpd5

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Mindenkinek, aki együtt örül velünk :D.

    VálaszTörlés
  14. Gratulálunk nektek! - nem baj, ha többször is mondom, ugye?

    VálaszTörlés
  15. mi is gratulalunk :)

    VálaszTörlés
  16. mi is gratulálunk! szép, jó hír ha baba érkezik! örülünk veletek :D

    VálaszTörlés
  17. hat en is gratulalok igy blogon is es kesve is:)):D.Isten vigyaz rad/ratok...legyen meg sok oromod! :*

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?