péntek, február 08, 2008

Mit ettünk az este?

Pírított házi kenyeret, finom házi disznózsírral és fokhagymával. A lányok persze fokhagyma nélkül, bár a végén Csenge a fokhagymás kenyérből is evett egy keveset. És milyen finom volt! Zsírt az én kedves szomszédnőm adott. Hát kényeztetnek engem.
Arról meg nem is írtam, hogy vasárnap meg Anita kapott mézessütit Ibitől, hát, az is milyen finom volt! Próbáltam már én is sütni mézes lapokat, de nekem nem lett olyan finom. Pedig Anita nagyon szereti. Na de kedvet kaptam kakós lapokat sütni, ma küld nekem mama is zsírt, aztán kezdődhet a sütés.
Most kenyér sül a lerbe.

3 megjegyzés:

  1. Hogy te milyen ügyes vagy! Kár, hogy nem lakunk közelebb egymáshoz, tanulhatnék tőled egyet-mást, meg a lányaink is jól ellenének :)
    De, ha megyszületik a pici elmegyünk babát látogatni, ha már Csengénél ez elmaradt.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy megkívántattad velem a fokhagymás pirítóst - megyek is a konyhába...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?