hétfő, február 25, 2008

Még mindig rém fáradt vagyok,

aludnék és aludnék és aludnék.
Kicsit húzós hétvége volt egy szép péntek este után. Elrohantunk Hunyadra és vissza. Jó volt találkozni, de még egyszer nem ismételném meg, mert szinte 24 órán át egyfolytában fájt a fejem :(. Na, de elmúlt, jó itthon, bár még nincs minden kipakolva. Szerintem a lányok is nagyon élvezték a kiruccanást, találkozást, barátkozást. Kell ez néha. De egyelőre elhatároztam, hogy nem fogok sehová utazni ilyen állapotban. És nem igazán lelem örömömet abban, hogy nem férek a nadrágjaimba, pedig még korai kismama ruhákat hordani. De majd le fogok fogyni és szép csinos anyuka leszek.
Örülök a szép, napos időnek.
Valami lakásokat nézegetek a neten, szépek, csak az áruk ne lenne olyan csillagászati. De minek nekem lakást nézegetni, mikor van hol lakjam? Inkább megyek, kiterítem a ruhákat, elpakolok, megnézem az órarendem...

5 megjegyzés:

  1. Mikor terhes voltam (3-4 hónapos) mi is voltunk egyszer Hunyadon, na és akkor azt mondtam, hogy ha lehet inkább vonattal vagy repülővel mennék haza, de az fix, hogy terhesen többet nem teszem meg azt az utat. Hiába na, ilyen állapotban nem kellemes az utazás.

    VálaszTörlés
  2. mikorra várjátok a babát, mert én nem tudom:( ha már valahol írtál róla, bocs, én nem emlékszem.

    VálaszTörlés
  3. Mi tavaly nyaron rengeteget utaztunk, sot volt amikor en vezettem 500km-t a harom sraccal, mert mentunk Jonyhoz, az kicsit hosszu volt, mert mikor vezetsz nem tudsz mozogni ugy mint maskulomben, de azon kivul ha nem en vezettem kimondottan elveztem. Szeptember elso hetvegen akkor mar 6 honaposan jo kerek pocival egy hetvege alatt megtettunk vagy 1200 km-t, en szeretek utazni, lehet azert nem zavar hogy terhes vagy nem terhes.

    Terveztek koltozni?? Na erre tudok adni egy otletett, hal ehet ne szules elott ket hettel tervezetek mint mi, de ha vannak akik segitenek mint nallunk, azt is tul lehet elni. A legroszabb az volt hogy nem tudtam segiteni, mert akkor mar semmit nem emeltem meg.
    Amugy nem szeretek koltozni, pedig mi mar aztan kotloztunk jo parszor, lassan mar tiszta rutinos leszek ebben is.Az elmult 10 evben mar 4-szer koltoztunk, mindeg osszel, a barataink mar rohogtek most is hogy akkor 2-3 ev mulva ugyan ilyenkor megint koltoztetunk benneteket??? Nem tudom.....jo spontan modon Isten kezere bizni eletunket, neha hirtelen drasztikus valtozasok alhatnak elo, de mindeg bizunk BEnne mert O tudja mi a legjobb nekunk, meg akkor is ha nem mindeg ertunk Vele egyett, hosszu tavon, vissza nezve mindeg javunkat szolgalja.Szeretem OT es ahogy jobban es jobban megismerem OT, Bizok BENNE es teljesen rahagyatkozom, mert habar sokszor az O utjai erthetetlenek ma O tudja a holnapomat, jovomet....ezert tudom hogy az O dontesei nem csak a mara ervenyesek hanem a jovore mutatnak.

    mpd5

    VálaszTörlés
  4. nem tervezünk költözni, mert az újabb bankkölcsönnel járna.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?