péntek, október 26, 2007

Sajnos nem tudom letölteni a kölcsöngépről a képeket, amiket rólunk készítettem, ezért felteszek egy Józsitól kapott képet, csak azért, mert képekkel szebb a blog. Tehát egy kép Bydgoszcz központjáról.
Ma.
Csenge nyűgös volt délelőtt. Végre elaludt, de mikor felkeltem mellőle, mindjárt ő is megébredt. Ebéd kellett, hát a hátamra vettem a hordozókendőben. Nem valami jól ment eddig a háti hordozás, de most nagyon jól sikerült, aludt is egyet míg én tettem-vettem a konyhában, mindkettőnknek jó volt. :)
Délután itt volt édesanyám, finom húslevest főzött nekünk.
Csengének kezd jobban enni. Volt vagy két nap, amikor alig evett. De elszopikázgatott. Többet mint máskor. De most már enni is jobban eszik. Az orvosságsziropokat viszont nem szereti.
Anitával elmentünk a magyar könyvesboltba, vettem két munkafüzetet Anitának, mert jövő héten vakáció lesz, és két képeskönyvet a lányoknak, az egyikben szép történetek is vannak, a másik állatokról, mert Csenge mindig lekéri az Anita képeskönyveit, de már kezdi 'tudni' őket, és félreteszi, kér újat. Könyv és baba -ezekkel játszik Csenge a legtöbbet.
Este feljött Klári a fürdetéshez, miután kiveszem Csengét a kádból, segít Anitának.
És most Józsival skypozok. :)) És látom is őt. :)
És a héten nem voltam suliban. Ez pszihoLÓGÁS.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?