kedd, október 09, 2007

...rohanok...

csak épp bekukintottam a blogokhoz, nem tudtam mindet elolvasni :(  majd holnap is egy kicsit... mert erről nem akarok lemondani. De a kommentelésről talán igen.
Mennyi feladatot tudnak adni a suliban! nem mondom, hogy unalmas, de idő is kell hozzá.
Van időm a parkban sétálni, játszani a lányokkal, beszélgetni Ani nénivel s még ezzel-azzal.
Azt hiszem reggeli helyett ebéddel kell kezdjem a napot, mert szinte minden nap ebédidőben bent vagyok a suliban, s ha hazajövök Csenge rám ragad. Ki fog derülni, a stressz hízlal vagy fogyaszt engem, szerintem az első.
A szoptatás a lazítás ideje, akármennyi dologom is lenne.
Nagyon örülök, hogy egy évig itthon lehettem, nem kellett busszozni, zsufolódni.
Jó, hogy este későn, bármennyi dolgom van, lefeküdhetek vagy ha nem, hát itt alszok el.

2 megjegyzés:

  1. hát szerintem a stressz nem hízlal, de legjobb, ha nem stresszeled magad, semmi értelme. Bár tudom, hogy nem lesz könnyű, de az ember sokmindent képes megszokni és főleg túlélni. Sok erőt , békességet, örömet neked a rohanásban is!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?