kedd, október 23, 2007

Október 23 (Yahoo 360-ról)

Simon András: Igen és nem

A szeretetnek két eszköze van
arra, hogy megmutassa magát:
az igenlés és a tagdás.
A szeretet annyival több a vonzalomnál,
hogy nincs alávetve
érzelmeink hullámzásának,
hanem az akaratunkkal is irányíthatjuk.
A szeretet ugyanis
nem érzelem,
hanem
szabad akaratunk horgonyvetése
valami, vagy valaki mellett,
akit megmagyarázhatatlan
megérzéseink,
vagy éppen tudatos megfontolásaink alapján
kiválasztunk magunknak
az arctalan
tömeg-
ből

S ha újra 1999 október 23. lenne, nem csak IGEN-t mondanék, hanem ezt a fogadalomtételt, amit egy előadásban (itt behelyettesítem a saját nevem) hallottam.

Fogadalomtétel.
Én, Szekrényes Erzsébet-Lidia kijelentem az élő Jézus Krisztus nevében, hogy Szekrényes Józsefet, aki mellettem áll (most Bydgoszcz-ban van), szeretem.
Szerelemből megyek (mentem) hozzá feleségül a Szentlélek vezetése alapján.
Hozzá hű leszek, vele megelégszem, vele szentül élek,
vele tűrök, vele szenvedek és őt sem egészségben,
sem betegségben, sem boldog, sem boldogtalan állapotában,
holtomig vagy holtáig hűtlenül el nem hagyom,
hanem egész életemben hűséges segítőtársa leszek,
és soha nem akadályozom őt abban, hogy Istennek szolgáljon.
Gyermekeimet Isten akarata szerint nevelem, róluk Isten szeretetével gondoskodom.
Mindehhez Isten erejét és áldását kérem.
Ámen.

A "Mindehhez Isten erejét és áldását kérem." nélkül el se merném mondani.

Szóval ma újból nagyon örülök, hogy Ő engem választott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?