péntek, szeptember 28, 2007

mi legyen a cím? mi legyen a cím? semmi...

Életembe ma este hallottam először a Fibonacci sorozatról. Hát érdekes, de nem tudom elmagyarázni, annyira azért nem értem. Itt és a wikipédiában olvastam róla, miután J. azt mondta, hogy a csiga háza is fibonacci spirál szerint tekeredik. De utánna lehet még keresni a neten. No, rég nem volt dolgom ilyen 'magas' matematikával. De valóban érdekes. :)

Egyetemen kérvény elfogadva. Ezentúl fizetni és fizetni kell, és persze tanulni, tanulni, ta...

Klári ma is hazahozta Anitát az oviból, most délben, mert szeles esős idő volt, nehéz lett volna délután Csengivel elmenni az ovihoz. Nagyon örülök, hogy ovit váltottunk. Anita is más. Felszabadultabb, többet beszél az oviról, kérdezés nélkül is. Jobb a kedve. Még egyszer le kell írjam, hogy: nagyon örülök :))))

Csengi beszédes és jó evő. Sokat jár. Már egyedül is elmászik, megfogódzik valamiben és feláll ha a szobában vagyok. Ha el akar menni, megfogja az ujjam. Ha fogom a két kezét, lépeget a lépcsőkön felfelé. Csak nem akar bejönni a lakásba. Egyre jobban megérteti velünk, mit akar. Ma délután, mikor szopni akart, megfogta a kezem, odavitt a hálószobába az ágyhoz. A szeme mindent elmondott :) Olyan kis aranyos. És persze ha itthon vagyok, akkor anya kell.

Mára tán ennyi. Szeretnék többet olvasni, ezt-azt meghallgatni. ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?