szombat, augusztus 11, 2007

Babahordozás, másképp

A babákat nem csak hordozókendővel lehet hordani, hanem így is. A Baba szerint ez sokkal kényelmesebb, mint a babakocsi magánya. A hordozás minden előnyét élvezheti, mint: testközelség, biztonság, a ritmikus mozgás nyugtató hatása, stb. (a Baba nem bent aludt el, csak kint nem volt fényképezőgép kéznél) "Ne féltsetek, nem zsibbadok el, nagyon jó itt, hagyjatok aludni. Nem kell nekem csak Anya. (még hogy igényesek a babák! Anya minden szükségemre elég: tejcsi, meleg, puha ölelés, simogatás -meglátjátok, megnövök, szép, ügyes, kedves leszek, csak szeressetek)"

8 megjegyzés:

  1. de jóóó!!! :)
    alig várom már, hogy lássalak bennetekt!

    VálaszTörlés
  2. aranyos nagyon...és biztos jól érzi magát:))

    VálaszTörlés
  3. ja...én irtam Marika

    VálaszTörlés
  4. Marika, ha az Anonymus helyett az Other-re kattitasz, Beírhatod a neved, weboldalt nem kell írni, ha nem akarsz, és akkor így jelenik meg. Betti

    VálaszTörlés
  5. Jól érezte magát, nem ébredt fel csak amikor letettem :), de ez természetes, mármint hogy felébredt amikor letettem. Kinőjük ezt az időszakot is. Addig örüljek ennek ami van. És örülök, kevés kivétellel.

    VálaszTörlés
  6. olyan édesen alszik! babó sohasem ül fél percnél tovább a nyakamban...

    VálaszTörlés
  7. Mi eddig nem próbáltuk. A 'szükség' vitt rá, azóta itthon is néha felkerül, megnzugszik ha magaslati levegőt szívhat :).

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?