hétfő, július 02, 2007

Irás-írás-naplóírás

Lassan leszokok a kézírásról. Pedig ha viszatérek dolgozni, még szükségem lesz rá. A laborban állítólag az én írásom a legrondább, azt mondják, doktori írás. Lehet, hogy szakmát tévesztettem.
(a lányok álomországban járnak)
Szenyezem a netet egy-két-három-négy helyen. Még se jó. Beszéltem is erről a múlt héten az ájti szakértőmmel, hogy nem lehetne-e a számítógépen csak úgy net nélkül működtetni egy WP sablont. Miért? Hát, hogy leírjam azt is, amit nem akarok világgá kűrtölni. Mert hát jó volt az a kézzel írt napló, amit annak idején jól eldugtam, s bezzeg sokszor kiöntöttem a szívemet. Bárhol meghúzódhattam és körmölhettem... Megtudtam, hogy nem tejesíthetetlen a kívánságom. Kell egy adatbázis, felinstalálni ezt meg azt, ami mellesleg helyet foglal a sz-gépen. De nem lehetetlen. De írhatok egy txt fájlban is. Azt már nem! Hisz a naplós füzetemet is jól megválogattam annak idején, bár akkor nem volt olyan bő választék füzetekből, mint ma. Lapjai jó minőségeűk voltak, öröm volt írni rájuk. A txt nagyon közönséges gondolattároló lenne. Hisz a blogozással a forma is hozzámnőtt. ...A naplófüzet előnye, hogy bárhol írhatok bele, nem kell hozzá villany, szgép, net...

1 megjegyzés:

  1. én még a blog-korszak előtt a munkában txt fájlba irogattam... :)
    de azért még megvan a hagyományos füzet forma is. persze oda elég ritkán irogatok, de azért jó :)
    jó néha kiirni azt, ami bennünk van :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?