hétfő, szeptember 25, 2017

Hálás hétfő - 39.

Hálás vagyok:
-a hétvégi sok-sok találkozásért azokkal, akikkel évek óta nem láttuk egymást
-hogy részt vehettem egy előadáson a nagy lányommal, érdekes és komoly témáról, s közben újra rácsodálkoztam a pillanatra, hogy már nem csak kisgyerekes anyuka vagyok
-újból a könyvekért, az újakért
-a finom-finom csokoládéért
-a finom kürtös kalácsért
-hogy eljött az ideje annak, hogy legkisebbünk nem csak velem és nem csak az olvasókönyvből olvas, hanem elhangzott az első önkéntesen elolvasott szó, ez esetben egy mesés könyv hátáról az, hogy "kiadó". Nagyon vártam már erre. Mert innen már nincs megállás. Meghódítja a világot, csak idő kérdése. :)
-a finom körtékért a heti kistermelői piacról.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hol? Lehet nem ugyanarra gondolunk. Nem voltunk elutazva.

      Törlés
    2. Ja, azt hittem Váradon :)
      De akkor is örülök, hogy jól éreztétek magatokat, ott ahol voltatok.

      Törlés

Mi a te véleményed?