kedd, június 06, 2017

Hálás hétfő - 23.

Vagy inkább újra kincskereső kedd.

Hálás vagyok
-az ünnepért, a pünkösdért, mert arra emlékeztet, hogy nem vagyunk egyedül és mert nem kapcsolódik hozzá annyi figyelem elterelő reklám és mese, mint egyébb keresztyénnek nevezett ünnepekhez.
-hogy jó a bicikliző kislány mellett futni és hallgatni, néha egy-egy szóval jelezni, hogy értem, itt vagyok.
-a virágzó paradicsomokért.
-hogy végre kigyomlálhattam a kis veteményest s hogy utána jött az eső.
-hogy van ki megjavítsa az "eszment" laptopot s remélhetem hogy ami elveszett egyszer majd megkerül.
-hogy a lent után tán lesz fent is.
-hogy a zöldségleveshez a fűszereket akár a kertből is összeszedhetem, bár a fiókból könnyebb, de így mintha finomabb.
-a szeretetért, melyet nem érdemlek meg.
-a rózsaszörpért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?