hétfő, április 10, 2017

Hálás hétfő -15.

Talán az évek múlása teszi, de egyre értékesebb lesz minden nap. S bár normális, hogy süt a Nap, hogy az estére reggel jön, új erő, új lehetőség, mégis úgy gondolom, hogy mindez ajándék, s hogy nem vagyok jobb annál, akinek ez nem adatott meg. Ezért visszanézve az elmúlt hétre, hálás vagyok Istennek
-az életért és egészségért
-hogy a jégeső nem vert el mindent a kertben, a virágok, melyekről azt hittem végük, pár nap alatt összeszedték magukat, most tépett szirommal illatoznak az ebédlőasztalon.
-hogy telefonon elérhetem ki messze van
-a virágzó eperért
-az új zene tanárnőért
-a minden nap megterített asztalért, a segítő szorgos kezekért
-a kiürült leveses fazékért, mert tele volt és finom volt
-a finom nyers lenmagkenyér receptért Gittától
-hogy az ijesztő és szörnyű események ellenére, a látszat ellenére, a félelem és fájdalom ellenére Isten szeretet és megfizette váltságom árát, az Ő tulajdon fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, ez az Isten tarja kezében az életem és a világ eseményeit is. Ha nem értem is, bízhatok benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?